سیستم همکاری در فروش آریانیک

با سیستم همکاری در فروش بسته های آموزشی آریانیک، هر کس می‌تواند به سادگی برای خود کسب درآمد ثابت و پایدار بدون نیاز به سرمایه از اینترنت بپردازد.

سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ از مهم‌ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است، که هر شخص می‌توانند براحتی از طریق شبکه‌های اجتماعی خود مثل کانال تلگرام، اینستاگرام، وبلاگ و یا سایت، راهی جهت کسب درآمد بالا برای خود ایجاد کنند.

 

میزان درآمدزایی در سایت آریانیک

در سایت آریانیک بر خلاف تمامی سیستمهای همکاری در فروش که کمیسیون فروش بازاریاب در دوره های زمانی صفر شده و با امتیازات مجدد کاری بالا می رود ، در این جا شما پس از خرید محصول و آغاز به کار بازاریابی ، هیچگاه کاهش کمیسیون را تجربه نخواهید کرد و بر اساس میزان فروش بتدریج  کمیسیون فروش شما آنقدر بالا می رود تا به استخر پول برسید. حتما برایتان  این سئوال پیش آمده که استخر پول چیست؟

استخر پول پاداش بهترین  و پرکارترین بازاریابان آریانیک و قرار گرفتن در جایگاه مدیریت  ارشد فروش است…. البته کار به یکی از دو شکل زیر آغاز می شود.

بازاریابان جوان

فعالان جوان پس از خرید بسته آموزشی و عضویت در گروه بازاریابان   به کانال واتساپی محتواهای تبلیغی هدایت می شوند تا بتوئانند ضمن ارتقا سطح دانش تخصصی تولید محتوا و تبلیغ ، با استفاده از محتواهای تبلیغی اماده شده بوسیله تویم تولید محتوای سایت ، به فروش و درآمدزایی مناسبی برسند.  این گروه با استفاده از آموزشهای تولید محتوای نوشتاری و تصویری بوسیله  هوش مصنوعی  توانمندیهای علمی و عملی خود را ارتقا می بخشند تا بتوانند به فروش وقابل توجهی برسند.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام

برای اینفولئنسرها یا ادمین پیجهاهای اینستاگرام که تعداد قابل توجهی فالوور داشته باشند برنامه خاصی پیش بینی شده است. این افراد با هماهنگی مدیریت امور ادمینی سایت ، بجای استفاده از بسته تبلیغی تحت برنامه 15 روزه عرضه به سبک جف واکر که برای پلت فرم اینستاگرام و محصول آموزشی ماساژ  خانواده تدوین شده است به تبلیغ بسته آموزشی می پردازند تا در همان 15 روز اول بتوانند به فروش بالایی برسند.

میزان کمیسیون فروش در سایت آریانیک(با توجه محوریت محصول آموزشی کاریز خانواده در سایت آریانیک ، اعداد بر اساس قیمت این محصول نشان داده شده اند)

بسته های آموزشی 1 تا 30 : 10درصد قیمت محصول(هر بسته 600.000 تومان)

بسته های آموزشی31تا100: 15درصد قیمت محصول(هر بسته 900.000 تومان)

بسته های آموزشی 101 تا 200 : 20درصد قیمت محصول(هر بسته 1.200.000 تومان)

بسته های آموزشی 201 تا 300 : 25درصد قیمت محصول(هر بسته 1.500.000 تومان)

بسته های آموزشی 301 تا 1000 : 30درصد قیمت محصول(هر بسته 1.800.000 تومان)

بسته های آموزشی 1001 تا 2000 : 50درصد قیمت محصول(هر بسته 3.000.000 تومان)

بسته های آموزشی 2001 به بالا بازاریاب صاحب استخر پول و مثل این آقا سروش از نتیجه تلاشهایش بهره مند می شود.

پاداشها

تمام کسانی که بوسیله شما این بسته های اموزشی را خریداری می کنند نیز همچون خود شما می توانند با ایجاد لینک اختصاصی برای خودشان با معرفی این بسته به دوستانشان درآمد کسب کنند یا این که حداقل با معرفی و فروش 10 بسته آموزشی به دوستانشان شهریه پرداختی خود را بطور کامل بعنوان کمیسیون از ما پس می گیرند. یا  این که مثل خود شما ، با تبدیل شده به بازاریاب به درآمدزایی برای خود مشغول خواهند شد.

ما برای تقدیر از جذب چنین مشتریانی معادل 5درصد از هر میزان فروش آنها را بعنوان پاداش به شما پرداخت می کنیم ولییییییییی …..
زمانی که شما از مرز فروش 2000 بسته آموزشی بگذرید و صاحب استخر پول بشوید تمام بازاریابانی که بوسیله شما جذب شده و در مرحله فروش بالاتر از 100 بسته باشند ، ما به التفاوت کمیسیون فروش آنها تا 50درصد به صاحب استخر یعنی شما پرداخت می شود.

فرض کنید از میان 2000 خریدار بسته آموزشی کاریز خانواده تنها 5 درصد یعنی 100 نفرشان به فعالیت بازاریابی بپردازند و از این تعداد فقط 50 نفر به فروش با کمیسیون 20درصد رسیده باشند و هر کدام ماهانه تنها 5 بسته بفروشند که می شود 250 بسته در هر ماه ، یعنی ماهانه 250 مورد گمیسیون 30 درصدی به استخر شما واریز خواهد شد که معادل : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ = 1.800.000 * 250 خواهد شد . بنظرتون همچو سیستم فروشی جای دیگه پیدا می کنید؟ پس همین حالا 

چگونه در سایت آریانیک درآمدزایی کنیم؟

پیج اینستاگرام

براحتی در پیج اینستاگرام خود اقدام به معرفی بسته های آموزشی آریانیک می کنید و با درج لینک اختصاصی خود در بیوی پیج و یا استوری‌های اینستاگرام و با استفاده از سیستم همکاری در فروش دوره آموزشی از صفحه اینستاگرام خود کسب درآمد می کنید.

کانال تلگرام یا واتساپ

با کانال تلگرامی یا واتساپی می‌‌توانید  به سادگی هرچه تمام تر با گوشی موبایل خود اقدام به کسب درآمد کنید. آریانیک ارائه کننده بسته های آموزشی سلامتی و ماساژ ایرانی می باشد، که شما می‌توانید در کانال خود بسته های آموزشی ماساژ ایرانی را معرفی  و از آن کسب درآمد کنید.

وبسایت و وبلاگ شخصی

اگر وبلاگ ‌نویس یا صاحب سایت هستید و  می خواهید یک درآمد ثابت همیشگی برای خودتان ایجاد کنیدبا ثبت نام در سیستم افیلیت مارکتینگ آریانیک و با قرار دادن لینک‌های اختصاصی بسته های آموزشی براحتی درآمدی چشمگیر و تصاعدی برای خود ایجاد می کنید.

4 گام برای درآمد زایی در سایت آریانیک

پس از خرید بسته آموزشی ، ابتدا در بخش بازاریابی سایت  آریانیک عضو شوید : 

سپس لینک ارجاع اختصاصی خودتان را از پروفایل بازاریابیتان ایجاد کنید:

لینک اختصاصی خود را در وبلاگ ، وبسایت یا سایر شبکه های مجازی خود بگذارید.

بعد از تبلیغ دوره‌های آموزشی به ازای هر فروش به شما کمیسیون فروش تعلق می گیرد.

با سیستم کسب درآمد افیلیت مارکتینگ بسته های آموزشی آریانیک می‌توانید براحتی در خانه بمانید و درآمدزایی را تجربه کنید، این سیستم برای نوجوانان، جوانان، خانم‌های خانه دار، وبمسترها و هر فردی که شبکه‌های مجازی و یا اینترنت فعالیت می‌کند مناسب است و می توانید برای خود منبع درآمد خوبی را به سادگی ایجاد کند.

آموزشهای بازاریابی آریانیک

ما برای موفقیت شما در بازاریابی دیجیتال امتیازات خاصی برایتان فراهم کرده ایم:

  1. تهیه بسته تبلیغاتی دیجیتال : تا زمانی که در تولید محتوا و بازاریابی به تبحر لازم برسید ما بسته های تبلیغاتی برایتان فراهم کرده ایم که شما با ارسال این محتواهای تصویری و متنی همراه با لینک اختصاصی خودتان ، درآمدزایی با حتی بدون تسلط در تولید محتوا آغاز می کنید.
  2. آموزش تولید محتوا : ما هوش مصنوعی را برای تولید محتوا به شما یاد می دهیم  تا در کوتاهترین زمان ممکن با تسلط براین دانش نوینخودتان بتوانید تولید کننده محتواهای تبلیغی بسیار ارزشمند بشوید و  فروش خیلی بهتری را بدست آورید.
  3. کوچینگ اینستاگرام : شما بوسیله یکی از موفقترین ادمین های سایتهای علمی برای رسیدن به میزان فالوور بالای 500هزار نفر مورد منتورینگ و هدایت قرار می گیرید تا با برنامه های علمی دقیق بتوانید در 6 ماه به چنین موفقیتی دست یابید.

سئوالات متداول ؟؟؟

کمیسون فروش در آریا نیک از 10% آغاز و بر اساس مجموع فروش  تا 50 درصد بالا می رود توضیح اینه که کمیسیون فروش بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده از مبلغ 600.000 تومان در هر بسته تا 3.000.000 تومان و در مورد بسته آموزشی کاریز اشتغال از 1.000.000 تومان شروع و تا 5.000.000تومان به ازای هر بسته آموزشی افزایش می یابد.

هر کاربری که با لینک بازاریابی شما وارد آریانیک بشود تا 4۰ روز هر خریدی انجام دهد کمیسیون خریدهای انجام شده برای شما محاسبه خواهد شد.

حداقل مبلغ برای جهت برداشت وجه 40۰٫۰۰۰ تومان است که در پایان هر ماه شمسی محاسبه و حداکثر تا 10 ماه بعد به شماره حساب شما واریز می شود.

بله کمیسیون برای تمامی محصولات محاسبه می‌شود، آریانیک یک سایت آموزشی برای سلامت می باشد که   در اینده بسته های آموزشی دیگر را هم در خود جای خواهد داد و شما در تمام این بسته ها کمسیون مشخصی را خواهید داشت.

لیکن در فروش بسته های آموزشی که از مدرسان دیگرد در آریانیک ارائه خواهند شد فقط تا سقف 30 درصد کمیسیون دریافت خواهید کرد.

سیستم مالی افیلییت به صورت لحظه‌ای و کاملا شفاف است، شما از داخل پنل خودتان می توانید به صورت کامل خریدهای انجام شده از طرف مشتریانتان را مشاهده کنید. 

جهت ارتباط با آریانیک می توانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید، همکاران ما  آماده راهنمایی شما هستند:

  • ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ، تلگرام یا ایتا (شماره واتساپ، تلگرام و یا ایتا 09355575079)